חמש דוגמאות למובילי Industry 4.0

סיסטק גאה להציג כמה מסיפורי ההצלחה של חברות שמובילות את המהפכה התעשייתית הרביעית הזו.

שתף באמצעות:

סיסטק גאה להציג כמה מסיפורי ההצלחה של חברות שמובילות את המהפכה התעשייתית הרביעית הזו.

המושג Industry 4.0 נטבע כדי לתאר את השינוי של עסקי ייצור תעשייתי. תעשיית הייצור התעשייתי עברה מהפכה על ידי טכנולוגיות חדשות.

כל התהליכים התעשייתיים מושפעים, החל מעבודות מפעל ותכנון ייצור ועד לתחזוקת מכונות.

חמש דוגמאות למובילי Industry 4.0

סיסטק גאה להציג כמה מסיפורי ההצלחה של חברות שמובילות את המהפכה התעשייתית הרביעית הזו. 

מה זה Industry 4.0? הגדרה, מגמות וטכנולוגיות ברורות.

1. SEAT

סיאט היא אמת מידה עולמית בתעשייה 4.0. אין זה מפתיע שהFinancial Times הכיר בחברה זו כמובילה אירופית לטרנספורמציה דיגיטלית. החברה השיגה זאת על ידי מתן עדיפות לדיגיטציה במסגרת האסטרטגיה שלה. 

מאז מספר שנים, יצרנית הרכב הספרדית מיישמת בינה מלאכותית, מציאות מדומה, רובוטים לשיתוף פעולה, ביג דאטה ובינה מלאכותית במפעל Martorell שלה. החברה הפכה גמישה ויעילה יותר. 

בנוסף החברה הקימה מעבדת ביו-מכניקה שבה הוא מייצרים תחנות עבודה ארגונומיות. המעבדה, העושה שימוש במצלמות ללכידת מאפייני השרירים והשלד של העובדים בתלת מימד 3D, מאפשרת לחברה למנוע פציעות מהעבודה בפס הייצור ולשפר את השיקום במקרה של פציעה.

אחד הפיתוחים האחרונים של סיאט היה השקת תוכנית פיילוט לאספקת רכיבים באמצעות מזל"ט. סיאט, בשיתוף עם קבוצת Sese פיתחה שירות חדשני זה כדי לקשר בין המרכז הלוגיסטי של Sese לבין מפעל Martorell שלה. כעת ניתן לקבל רכיבים תוך 15 דקות. בעבר, התהליך כלל משאיות ויכול לקחת עד שעה וחצי.

2. General Electric

חברת ג׳נרל אלקטריק GE (General Electric), משנה את תעשיית הייצור באמצעות המכונות המוגדרות בתוכנה. החברה פעילה בתעשיות כמו אנרגיה, בריאות ותחבורה.

כאחת מהחברות המובילות בתחום האינטרנט של הדברים (IOT) ג׳נרל אלקטריק פרסמה את Predix.
Predix היא פלטפורמת PaaS מבוססת ענן המאפשרת לנתח ביצועי מכונות בקנה מידה תעשייתי כמו גם אופטימיזציה של פעולות בצורה פשוטה וקלה.

כחלק ממעורבותה של GE בתעשיית תחנות רוח, החברה פיתחה טכנולוגיה של תחת רוח דיגיטליות. טכנולוגיה זו משתמשת בחיישנים וברשתות נתונים כדי לייעל טורבינות ולהשיג עלייה של 20% בייצור האנרגיה מדי שנה.

3. Siemens

סימנס מובילה ב-Industry 4.0, כספקית פתרונות לחברות אחרות ולמפעלים שלה. Siemens Electronic Works Amberg, מפעל שהחברה מפעילה באמברג (גרמניה), הוא אחד ההישגים הגדולים ביותר שלה.

סימנס מייצרת מספר מוצרים בסין,

4. Schneider Electric

שניידר אלקטריק הפכה לאמת מידה בניהול אנרגיה ואוטומציה. בהקשר של Industry 4.0, שניידר אלקטריק וחברת הייעוץ Accuity חברו להשיק Digital Services Factory. תוכנית זו שמה לה למטרה להגביר את החדשנות בטכנולוגיה דיגיטלית וכן להאיץ את המסחור.

Accenture ושניידר אלקטריק יישמו יחד את Digital Services Factory כדי לעזור לקצץ את הזמן שלוקח לשירותים דיגיטליים חדשים ב-80. בינה מלאכותית מאפשרת לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר, שכן היא מבוססת על מידע נוסף.

EcoStruxure Schneider Electric היא פלטפורמת IoT. הפלטפורמה תוכננה לנצל את פריצות הדרך האחרונות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT), ניידות, ניתוח ואבטחה, כדי להניע חדשנות בכל הרמות, ממוצרים או אפליקציות ועד שירותים. שניידר מסוגל לצפות או להגיב טוב יותר על ידי שילוב טכנולוגיות IoT עם ניתוח בזמן אמת.

5. Airbus

האחרון מבין המקרים הללו של Industry 4.0 כרוך ביציאה מהקרקע. איירבוס, יצרנית מטוסים בתעשייה, רצתה לפשט את תהליך הרכבת מושבי תא הנוסעים שלה כדי להפחית את הזמן שנדרש להשלמתו.

פריטים לבישים היו הפתרון, והם גם הפחיתו את כמות הידע הנדרשת להשלמת המשימה. לשם כך פיתחו אפליקציית משקפיים חכמים.

האם אתה מוכן לתעשייה 4.0?

אולי קיבלת השראה מסיפורי ההצלחה האלה כדי להביא טרנספורמציה לחברה שלך. מהי מפת הדרכים שלך להגיע לשם?

חשוב שיהיו סביבכם אנשי מקצוע עם ניסיון. סיסטק יכולה לשמש כיועצת שלך לתהליך זה. ספר לנו על הפרויקט שלך, ואנו ניצור איתך קשר עם אנשי מקצוע שיוכלו לעזור להפוך את התוכנית שלך למציאות.

מאמרים קשורים

remix
למה צוות הפיתוח בסיסטק אוהב את Remix.run?
למה צוות הפיתוח בסיסטק אוהב את Remix.run?
המשך קריאה »
a computer screen with a logo on it
man drawing on dry-erase board

בואו נדבר

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה, פרטיך נשלחו בהצלחה

נציג מחברת systec יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי